Česta pitanja

 

PITANJE:
Poručila sam juče vaučer ali nisam stigla da uplatim a danas je ponuda istekla (prešla u neaktivne ponude).Da li da uplaćujem (da mi ne propadne novac).
ODGOVOR:
Možete da uplatite vaučer i danas ili sutra jer je rok od 72 sata važi od isteka ponude (prelaska u neaktivne).



PITANJE:

Nikako nemogu ili neznam da poručim vaučer da li mi Vi možete na mail poslati uplatnicu pa da ja uplatim.
ODGOVOR:
Nama ne predstavlja nikakav problem da Vam pošaljemo uplatnicu (vodite samo računa da unesete tačan poziv na broj) preko mail-a promopopusti@gmail.com



PITANJE:
Zaboravio sam šifru pa mi je dodeljena nova šifra od nasumičnih slova i brojeva koje teško mogu da zapamtim, da li možete da me resetujete da se ponovo prijavim.
ODGOVOR:
Možemo naravno, samo nam na mail promopopusti@gmail.com pošaljite zahtev.


PITANJE
-Ne mogu da kupim vaučer i ne mogu da pristupim svom nalogu?

ODGOVOR:
Ukoliko ne možete pristupiti svom nalogu ili ne možete da kupite vaučer verovatno niste završili proces registracije do kraja tj. niste verifikovali svoju email adresu.
Pristupite email nalogu koji ste upisali prilikom registracije i otvorite email koji Vam je automatski poslat prilikom procesa registracije a zatim kliknite na verifikacioni link. Klikom na verifikacioni link proces registracije je završen i možete pristupiti svom nalogu i kupovati vaučere na našem sajtu


PITANJE
-Kako da kupim ponudu? Šta treba da uradim?

ODGOVOR:
Registrujte se ako prvi put kupujete preko nas. U toku ponude odaberete ponudu i količinu vaučera pa kliknete na „Kupi“ i pratite dalja uputstva.Posle uplate opštom uplatnicom u Vama najbližoj pošti ili banci, ili e-bankingom mi Vam šaljemo preko e-maila vaučer.Vi ga odštampate i iskoristite u predviđenom roku.


PITANJE
Nisam na vreme uspeo da odem u kupovinu,pa me interesuje do kada vaučer još mogu da iskoristim?

ODGOVOR:
Vaučer možete iskoristiti u roku definisanom pravilima i uslovima korišćenja vaučera. Nakon toga pružalac usluga nije obavezan da Vam izađe u susret,


PITANJE
Šta ako nemam štampač pa nisam u mogućnosti da odštampam vaučer,da li je dovoljno da uplatnicu ponesem sa sobom?

ODGOVOR:
Obavezno morate nositi na uvid odštampani vaučer, ako nemate štampač prebaciti vaučer na fleš i odštampate ga u bilo kojoj fotokopirnici ,


PITANJE
Kada uplatim treba li da štampam samo ono što je stiglo kod mene na e-meil ili i taj nalog sto stiže kod vas?

ODGOVOR:
Isti vaučer ti stiže na e-mail i nalog na sajtu, svejedno je odakle ćeš štampati ,


PITANJE -Greškom sam umesto 2 ukucao 3 vaučera, a trebaju mi samo 2. Da li mogu da uplatim samo 2 ili da poništim sve pa ponovo?

ODGOVOR:
Najbolje bi bilo da poništite sve pa ponovo,


PITANJE
Kada uplatim šaljete li mi vaučer na e-mail ili mi šaljete poštom, pitam zbog poštanskih troškova?

ODGOVOR:
Vaučer vam stiže na mail i nalog na našem sajtu, njega odštampate i nosite prodavcu,


PITANJE
Naručila sam dva vaučera,jedan za mene a jedan za sestru,ali nećemo kupovati u isto vreme,kako da ih razdvojim ako dobijem jedan vaučer? Da li možete napraviti dva odvojena vaučera kada pristigne uplata?

ODGOVOR:
Ako si poručila dva vaučera, dobićeš dva odvojena vaučera, tako da ćeš moći da ih podeliš sa sestrom,